Hoe kun je ervoor zorgen dat alle kinderen goed onderwijs genieten, ongeacht de grootte van hun school? En hoe creëer je een plek waar de gemeenschap trots op is, waar ouders en gemeenschap structureel samenwerken?
De Duurzame School
Wat is er nodig om het onderwijs van morgen duurzaam te maken, voor mens, planeet én maatschappij? En hoe realiseren we dat?
Gepersonaliseerd leren
Zoveel leerlingen, zoveel verschillen! Wat is gepersonaliseerd leren? Hoe biedt je kinderen een leerrijke omgeving aan om op hún niveau en met hún talent te kunnen leren? En wat vraagt dat van kind, ouder en leerkracht?
21e eeuwse vaardigheden
Welke competenties hebben kinderen in de toekomstig nodig om gelukkig en succesvol te kunnen zijn? En hoe draagt onderwijs daar dan aan bij?
Onderwijscafé
Thematische meetups op verrassende locaties. In dialoog met experts en elkaar, ter inspiratie en voor het uitwisselen van ervaringen en het uitbreiden van je netwerk.
Ateliers
Workshops in co-creatie en met de nadruk op het hóe van samen aan de slag gaan: gebaseerd op een waardegedreven veranderproces en de overtuiging dat succesvol veranderen ontstaat vanuit een gezamenlijke visie en draagkracht.
Actieplan
Innovatie vraagt om een actiegerichte en planmatige aanpak! Op basis van de Monitor stel je met onze hulp zelf een concreet Actieplan op. Zo kun je gericht, gefocust en met draagkracht het veranderproces in gang zetten.
Innovatie programma
Een planmatige aanpak waarbij medewerkers met elkaar op weg gaan naar succesvolle en innovatieve oplossingen.
Monitor
Dé online survey tool waarmee je op basis van vraag en antwoord inzicht krijgt in de situatie van vandaag en de ambities en veranderkracht van jouw team of organisatie.
Connect
Het Next Level netwerk voor scholen: schoolleiders en leerkrachten die met elkaar onderwijsvernieuwing realiseren, van binnenuit.
Expeditie
Op avontuur met elkaar! Uitdagend, onderzoekend en ontdekkend. In projectvorm ga je op zoek naar out-of-the-box oplossingen. Een Next Level aanpak met creatieve en duurzame accenten.